Una plantilla underground (abstenir-se Zubis i porteres de Nuñez)

5 Mar

Equip titular:

 

TITULARES

 

Equip suplent:

 

SUPLENTES

3 comentarios to “Una plantilla underground (abstenir-se Zubis i porteres de Nuñez)”

  1. Lucius Vorenus 5 marzo, 2014 a 23:02 #

    Dobri vecher tovarisch.

    Com noto el veure menys furbo i l’haver deixat el Yoyafantasy, no conec ni a la meitat…

    • lennycccp 6 marzo, 2014 a 0:56 #

      La majoría són aparicions recents. Tornarás al YF la temporada vinent?

      • Lucius Vorenus 6 marzo, 2014 a 22:06 #

        M’encantaria però ho veig difícil. Cada cop més feina, i més que em busco; i pel Yoya gairebé només tinc temps de co-administrar i fer els ‘jo’. I a la meva última temporada del Yoyafantasy ja gairebé només podia mirar lesionats/sancionats i gràcies, i el bo es “viure’l” més.

Responder

